mijn product is defect of beschadigd

Is bij ontvangst je product beschadigd of onjuist? Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst het vrijwel altijd gratis retourneren. Vraag een retourlabel aan in je account. Selecteer bij retourreden 'defect'. Heb je geen account? Log dan in via de volgende pagina in met je bestelnummer + postcode + huisnummer: bestelling retourneren

Heb je een probleem of defect met een product waarvan de retourtermijn is verstreken? Meld eenvoudig het defect aan in je account. Voeg altijd een foto toe, zodat we de klacht sneller in behandeling kunnen nemen. We streven er naar om binnen 7 werkdagen met een oplossing te komen. Heb je geen account? Log in via de volgende pagina in met je bestelnummer + postcode + huisnummer: defect aanmelden


 

welke garantie geldt voor mijn producten?

V&D en elke Partner van V&D garandeert dat een product dat je via VD.nl koopt in goede staat is en blijft functioneren bij normaal gebruik. Dit is de wettelijke garantie. Functioneert het product niet goed, dan bieden wij (eventueel in overleg met de leveringspartner) een gepaste oplossing. Dat kan zijn reparatie, een nieuw product of (gedeeltelijk) je geld terug, afhankelijk van het soort product. De contactgegevens van de partner vind je via de bestelling in je V&D account (zie boven).

Extra fabrieksgarantie
De meeste fabrikanten bieden bovenop de wettelijke garantie een extra fabrieksgarantie. Soms dien je deze aan te vragen, in andere gevallen geldt je aankoopbevestiging als garantiebewijs. In de instructies bij je product lees je hoe je het correct gebruikt en onderhoudt. Je vindt er tevens of er sprake is van fabrieksgarantie en onder welke voorwaarden. TIP: controleer of de fabrikant wil dat je een product aanmeldt voor garantie (digitaal of via een garantiekaart); mogelijk kom je daarmee meteen in aanmerking voor een langere (fabrieks)garantietermijn.


 

geschillencommissie

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.