FAQ
Ik wil iets bestellen maar mijn maat staat er niet tussen?
Staat je maat er niet tussen, dan is deze helaas uitverkocht. Houd vooral onze webshop goed in de gaten want iedere dag komen er weer nieuwe artikelen en aanbiedingen bij.
Ik wil iets bestellen maar ik kan mijn maat niet selecteren?
Wanneer je maat er niet bijstaat, dan is deze helaas uitverkocht. Soms lukt het niet als je nog gebruikmaakt van een oude browser, bijvoorbeeld Internet Explorer. Dit wordt helaas niet meer ondersteund. Ons advies is dan om bijvoorbeeld Google Chrome te installeren of plaats je bestelling met een ander device (laptop, iPad of smart phone).
Ik wil meerdere artikelen bestellen maar zie dat ik meerdere keren verzendkosten moet betalen?
V&D is een platform waar meerdere shops artikelen aanbieden. Deze artikelen komen rechtstreeks van de verschillende verkooppartners jouw kant op. Per verkooppartner betaal je 3,95 (voor verzendingen binnen Nederland) en 4,95 (voor verzending naar België en Duitsland). Bestel je voor meer dan 50,- dan wordt je bestelling gratis bezorgd (in Nederland). Let op: de pakketjes kunnen op verschillende momenten bij je worden bezorgd.
Kan ik ook met een directe overschrijving betalen voor mijn bestelling?
Betalen met een overschrijving is helaas niet mogelijk. Je kunt bij ons wel betalen met: iDEAL, creditcard, Bancontact, Giropay, Afterpay of Billink.
Ik heb een bestelling geplaatst maar ik heb geen bevestiging per mail ontvangen.
* Heb je zonder account bij ons geshopt? Dan kun je je bestelling niet online bekijken. Wil je dit wel? Maak dan een account aan met hetzelfde e-mailadres, je ziet dan direct de status van je bestelling(en).
IK HEB EEN BESTELLING GEPLAATST MAAR DEZE IS NOG NIET AFGEHANDELD. WAT IS DE STATUS?
De status van je bestelling kun je checken in je account. Heb je zonder account bij ons geshopt? Dan kun je je bestelling niet online bekijken. Wil je dit wel? Maak dan een account aan met hetzelfde e-mailadres, je ziet dan direct de status van je bestelling(en).
- In behandeling
- In afwachting van besluit
- Niet geleverd
- Geannuleerd
- In afwachting
De status van mijn order is ‘Voltooid’ maar ik heb nog niets binnen?
Je order is volledig verwerkt en het pakket is naar je onderweg. Per e-mail heb je een Track&Trace-code ontvangen. Hiermee kun je zien waar je pakket is en wanneer het geleverd wordt.
IK HEB MIJN BESTELLING ONTVANGEN, MAAR WIL DEZE RETOURNEREN. HOE DOE IK DAT?
We krijgen graag een seintje zodat we voor een snelle afwikkeling kunnen zorgen. Meld daarom elke retourzending aan op
retour.vd.nl en volg de stappen in je scherm.
Moet ik de retourzending zelf betalen?
De retourkosten zijn voor eigen rekening en betaal je aan de pakketdienst van jouw keuze. Bewaar je verzendbewijs met Track & Trace-code goed. Hiermee kun je jouw pakket altijd herleiden.
Wat gebeurt er met mijn retour nadat ik die heb aangemeld en heb verzonden naar de winkel?
Je ontvangt een e-mail als de verkooppartner je pakket heeft ontvangen en gecontroleerd. Het bedrag, inclusief verzend -en betaalkosten (als de volledige bestelling wordt geretourneerd) wordt zo snel mogelijk gecrediteerd op de rekening waarmee is betaald.
Kan ik ook een artikel ruilen?
Doordat wij werken met honderden verkooppartners is ruilen helaas niet mogelijk. Stuur je artikel retour sturen en bestel de gewenste kleur en/of maat opnieuw in de webshop.
Ik heb een klacht. Hoe kan ik dit aan jullie melden?
Ik heb een ‘verkeerd’ artikel ontvangen (niet de juiste maat/kleur/aantal)
Excuses voor het ontstane ongemak! Je kunt het verkeerde artikel gewoon retoursturen en uiteraard zullen wij de retourkosten ook vergoeden. Graag deze opmerking meegeven in het opmerkingenveld van je retour.
Mijn bestelling wordt niet geleverd. Wat gebeurt er met mijn geld?
De creditering maken we zo snel mogelijk voor je in orde. Afhankelijk van je betaalwijze en bij welke bank je bankiert kan dit een paar dagen duren.
Ik zie een artikel in jullie webshop die elders goedkoper is. Kunnen jullie hier nog wat aan doen?
De prijzen in onze webshop zijn vast en worden bepaald door de verkooppartners. Maar misschien kunnen we iets voor je doen. Stuur ons een e-mail met je gegevens en informatie over het artikel, wij nemen contact voor je op met de betreffende verkooppartner.
Mijn retour is niet akkoord bevonden. Hoe kan dit?
De verkooppartner controleert je retour altijd of het in dezelfde staat is geretourneerd. Bekijk hier de voorwaarden. Neem contact met ons op als je vragen hebt.
Wat is de levertijd?
Niet alle verkooppartners kunnen direct leveren. Doorgaans wordt je order binnen 2-5 werkdagen verzonden. We houden je per e-mail op de hoogte.
Kan ik een artikel reserveren?
Het is helaas niet mogelijk om een artikel te reserveren.
Kunnen jullie mij op de hoogte stellen als een artikel weer beschikbaar komt?
Nee, helaas is dit niet mogelijk. Houd vooral zelf onze shop altijd goed in de gaten want iedere dag komen er weer nieuwe items bij.
Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?
We bieden artikelen aan van verkooppartners door heel Nederland, helaas is ophalen in de winkel niet mogelijk.
Kan ik het artikel komen passen?
Dit is helaas niet mogelijk. Wij hebben de artikelen zelf namelijk niet op voorraad maar komen rechtstreeks van verkooppartners uit heel Nederland.
Uit welke winkel komt het artikel?
Wij kunnen helaas geen gegevens vrijgeven over/van onze verkooppartners in verband met de privacy.
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
We verzenden naar België en Duitsland. De kosten voor verzending naar België en Duitsland zijn 4,95 (per verkooppartner).
IK HEB EEN KORTINGSCODE, WAAR KAN IK DEZE INWISSELEN
De V&D kortingscode activeer je in je winkeltas.
WAAROM MOET IK EEN ACCOUNT AANMAKEN?