Contactmogelijkheden

Fijn dat u belangstelling hebt voor het nieuwe V&D. Een vertrouwde naam, een nieuwe service. Uw warenhuis op het web: VD.nl. Op dit moment heeft V&D geen winkels die u kunt bezoeken. Wij beantwoorden uw vragen met alle plezier persoonlijk, per telefoon of via digitale media. Hieronder leest u hoe dat werkt.

Telefoon
Wilt u een van onze servicemedewerkers spreken? Ons telefoonnummer is: 020 - 225 11 75 (lokaal tarief). U bereikt ons van maandag t/m vrijdag van 9:00-18:00u.

E-mail
Liever een reactie per e-mail? Dan hebben wij natuurlijk iets meer gegevens van u nodig. Vult u onderstaand formulier in, dan zoeken wij uit hoe we u van dienst kunnen zijn. U krijgt uiterlijk de volgende werkdag antwoord. U kunt ook direct een email sturen aan klantenservice@vd.nl.

Webcare
Gebruikt u Twitter of Facebook? Stel dan gerust uw vraag in een persoonlijke chat via een van deze kanalen. Onze medewerkers zijn actief op maandag t/m vrijdag van 9:00-18:00u. Wij reageren tijdens werkuren meestal binnen 4 uur.

Reageer nu op Twitter
Reageer nu op Facebook

Stel uw vraag per e-mail


Adresgegevens

V&D heeft op dit moment geen winkels die u kunt bezoeken.


VD.nl B.V.
Hoofdveste 10
3992 DG Houten


Correspondentieadres kantoor:

VD.nl B.V.
Diemermere 1
1112 TA Diemen
Nederland

Kvk-nummer: 67282970
BTW-identificatienummer: NL8569.11.604.B01




Klachtenprocedure

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met de klantenservice van V&D opnemen. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
U kunt uw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.