Contactmogelijkheden

Wij beantwoorden je vragen met alle plezier persoonlijk, per telefoon of e-mail. Hieronder lees je hoe dat werkt.

Telefoon
Wil je een van onze klantenservice medewerkers spreken? Ons telefoonnummer is: 020 - 225 11 75 (lokaal tarief). Wij zijn te bereiken op maandag t/m vrijdag van 9:00-17:00u.

E-mail
Liever contact per e-mail? Vul het onderstaande formulier in. Je krijgt binnen 2 werkdagen antwoord.

Stel je vraag per e-mail
 


Adresgegevens

Correspondentieadres kantoor:

VD.nl B.V.
Diemermere 1
1112 TA Diemen
Nederland

Kvk-nummer: 67282970
BTW-identificatienummer: NL8569.11.604.B01


 

Klachtenprocedure

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met de klantenservice van V&D opnemen. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht dan kunt je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Een klacht kan je ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.