contactmogelijkheden

Heb je een vraag? Je kunt de V&D klantenservice via de onderstaande manieren bereiken.

Chat (snelste optie)
Stel je vraag direct via chat aan een medewerker (ma t/m vrij 9:00-16:30). Open het chat-icoontje rechtsonder op deze pagina om te starten met chatten. Je kunt hier ook eenvoudig zoeken in de veelgestelde vragen.

We streven ernaar om binnen 15 minuten te reageren. Gaat je vraag over je bestelling, stuur dan direct je bestelnummer mee, zodat we je sneller kunnen helpen.

Email
Stel je liever de vraag per e-mail? Vul het onderstaande formulier in.


Telefonisch
Wil je liever een medewerker spreken? We zijn te bereiken op maandag t/m vrijdag van 10:00-17:00u. Ons telefoonnummer is: 020 - 225 11 75 (lokaal tarief). Zorg dat je het bestelnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.

 

bestelling ruilen

Helaas is ruilen niet mogelijk. De snelste manier is om het product te retourneren en het gewenste item te bestellen. Je kunt hier je gratis retourlabel aanmaken en downloaden: retour aanmelden

 

defect of verkeerd ontvangen

Heb je een defect of verkeerd artikel ontvangen? 1. Meld het product retour via deze pagina: retour aanmelden. 2. Stuur het artikel retour. 3. Bestel het artikel opnieuw. Dan heb je het artikel het snelste weer in huis.

 

annuleren bestelling

Wil je de bestelling annuleren? Zolang de bestelling nog niet verzonden is kun je een verzoek tot annulering aanvragen. Dit kun je doen in je account. Heb je geen account? Log dan in met je bestelnummer en postcode/huisnummer: bestelling bekijken. De verkooppartner probeert de bestelling tegen te houden. Mocht dit toch niet meer lukken, dan kun je het pakket altijd aan de deur weigeren, zodat het automatisch retour gaat.

 

deel bestelling niet ontvangen

Heb je een deel van je bestelling niet ontvangen? V&D werkt met meerdere verkooppartners. Het kan dus voorkomen dat je bestellingen in meerdere pakketten geleverd wordt. Je kunt de verkooppartners vinden op de bevestigingsmail van je bestelling.

 

status retour

Heb je een product retour gestuurd met een retourlabel wat je via de V&D retourportal hebt aangemaakt? In de retourportal kun je de track&trace bekijken bij aangemelde retouren: inloggen retourportal. Is het pakket ontvangen, dan wordt binnen 7 dagen na ontvangst het aankoopbedrag teruggestort naar het betaalmiddel waarmee je betaald hebt.

Heb je het retour gestuurd via een retourlabel van een partner? Dan kun je zelf aan de hand van het verzendbewijs wat je van het pakketpunt hebt ontvangen de status van het retourpakket controleren. Is het pakket ontvangen, dan wordt binnen 7 dagen na ontvangst het aankoopbedrag teruggestort naar het betaalmiddel waarmee je betaald hebt.

 

verkeerde postcode / huisnummer

Heb je een verkeerde postcode of huisnummer ingevuld tijdens het bestellen? Geen nood, dit kun je vaak nog via de app van de pakketdienst aanpassen. Laat het pakket dan bezorgen bij een pakketpunt bij je in de buurt. Mocht dit niet meer lukken, dan gaat bij een ongeldige combinatie het pakket automatisch retour. Bij een juiste combinatie zul je de bewoners even moeten informeren.

 

actie pepernoot kinderhulp

Cadeaukaarten van Kinderhulp zijn geldig t/m 31-01-2021. Daana komt het tegoed definitief te vervallen. Ook als het product na die tijd nog retour komt.

 

afterpay aanmaning

Heb je een product retour gestuurd, maar toch een aanmaning van Afterpay omdat het retour nog niet verwerkt is? Je kunt zelf in de app van Afterpay 14 dagen uitstel aanvragen voor de retour gemelde items. Je kunt op deze pagina de app downloaden: Afterpay app.

 

cadeaukaart

Cadeaukaarten van voor 2018 zijn helaas niet meer geldig. Heb je een recente cadeaukaart? Je kunt hier je saldo checken: saldo checken. Wil je een cadeuakaart online kopen? Dit kan helaas nog niet. Dit zal in de loop van 2021 mogelijk zijn.

 

printen retourlabel

Je kunt op deze pagina je gratis retourlabel downloaden en printen: retour aanmelden. Je ziet hier alleen de producten die je nog kunt retourneren binnen 14 dagen. Je kunt helaas het label nog niet op je mobiel laten zien bij een PostNL pakketpunt.

 

adresgegevens

Correspondentieadres kantoor:

VD.nl B.V.
Diemermere 1
1112 TA Diemen
Nederland

Kvk-nummer: 67282970
BTW-identificatienummer: NL8569.11.604.B01

 

klachtenprocedure

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met de klantenservice van V&D opnemen. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Een klacht kan je ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.