contactmogelijkheden

Wij beantwoorden je vragen met alle plezier persoonlijk. Vul het onderstaande formulier in of stuur een mail naar klantenservice@vd.nl en je ontvangt zo snel mogelijk antwoord.

Let op: door grote drukte kan de bezorging van je pakket en een reactie van onze klantenservice iets langer duren. Onze excuses hiervoor.

Stel je vraag per e-mail


Overige opties
Wil je liever een van onze klantenservice medewerkers spreken? We zijn te bereiken op maandag t/m vrijdag van 9:00-17:00u. Let op: door grote drukte zijn de wachttijden aanzienlijk langer dan je van ons gewend bent, onze excuses hiervoor. Ons telefoonnummer is: 020 - 225 11 75 (lokaal tarief). Zorg dat je het bestelnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.


adresgegevens

Correspondentieadres kantoor:

VD.nl B.V.
Diemermere 1
1112 TA Diemen
Nederland

Kvk-nummer: 67282970
BTW-identificatienummer: NL8569.11.604.B01

 

nieuwsbrief

Wil jij je inschrijven of uitschrijven voor onze nieuwsbrief? Op de volgende pagina kun je eenvoudig zelf je instellingen beheren: Nieuwsbrief voorkeuren. Voor uitschrijven selecteer je 'Nee' bij het blok 'Ik onvang graag de V&D nieuwsbrief'.

 

klachtenprocedure

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met de klantenservice van V&D opnemen. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht dan kunt je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Een klacht kan je ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.