Contactmogelijkheden

Fijn dat je belangstelling hebt voor het nieuwe V&D. Een vertrouwde naam, een nieuwe service. Een warenhuis op het web: VD.nl. Op dit moment heeft V&D geen winkels die je kunt bezoeken. Wij beantwoorden je vragen met alle plezier persoonlijk, per telefoon of via digitale media. Hieronder lees je hoe dat werkt.

Telefoon
Wil je een van onze servicemedewerkers spreken? Ons telefoonnummer is: 020 - 225 11 75 (lokaal tarief). Wij zijn te bereiken op maandag t/m vrijdag van 9:00-18:00u.

E-mail
Liever een reactie per e-mail? Dan hebben wij natuurlijk iets meer gegevens van je nodig. Vul het onderstaande formulier in of stuur direct een email naar klantenservice@vd.nl, dan zoeken wij uit hoe we je van dienst kunnen zijn. Je krijgt uiterlijk de volgende werkdag antwoord.

Webcare
Gebruik je Twitter of Facebook? Stel dan gerust je vraag in een persoonlijke chat via een van deze kanalen. Onze medewerkers zijn actief op maandag t/m vrijdag van 9:00-18:00u. Wij reageren tijdens werkuren meestal binnen 4 uur.

Reageer nu op Twitter
Reageer nu op Facebook

Stel ja vraag per e-mail
 

Adresgegevens

V&D heeft op dit moment geen winkels die je kunt bezoeken.


VD.nl B.V.
Hoofdveste 10
3992 DG Houten


Correspondentieadres kantoor:

VD.nl B.V.
Diemermere 1
1112 TA Diemen
Nederland

Kvk-nummer: 67282970
BTW-identificatienummer: NL8569.11.604.B01


 

Klachtenprocedure

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met de klantenservice van V&D opnemen. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie. Een klacht kan je ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.