Bezorgen
- Is bezorgen gratis?
- Wat is de levertijd?
- Kan ik mijn bestelling volgen?
- Kan ik mijn pakket afhalen?
- Kan ik een bezorgafspraak maken?
- Wie bezorgt mijn pakket?
- Mijn pakket is niet bezorgd. Wat moet ik doen?
- Mijn bestelling is niet compleet. Wat moet ik doen?
- Bezorgen jullie in het buitenland?
Is bezorgen gratis?
Bestellingen boven de 50,- worden gratis bij je bezorgd (binnen Nederland). Verzendkosten voor bestellingen onder de 50,- zijn voor Nederland 3,95 (per verkooppartner) en sommige verkooppartners bezorgen altijd gratis. Voor België en Duitsland is de bijdrage 4,95 (per verkooppartner).
Wat is de levertijd?
Bij elk artikel op vd.nl staat de levertijd vermeld. Zodra we je bestelling hebben verzonden ontvang je van ons een e-mail. Bestel je meerdere artikelen met een verschillende levertijd of van verschillende verkooppartners? Dan kan het zijn dat we je bestelling splitsen, zodat je twee of meerdere pakketjes ontvangt. Je ontvangt per pakket een bericht zodra het verzonden is. In je account kun je eenvoudig de status van je bestelling bekijken, Mijn account*.
Heb je geen account? Zonder account is het niet mogelijk de status van je bestelling online te checken. Maak een account aan of neem contact met ons op per mail: [email protected] of bel: 020 - 225 11 75.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Je kunt eenvoudig je bestelling volgen in je account*. Per product zie je de status en als het verzonden is de Track & Trace code. Ook ontvang je van iedere verzending een e-mail met daarin de Track & Trace code. *Heb je geen account? Zonder account is het niet mogelijk de status van je bestelling online te checken. Bekijk je e-mail voor de Track & trace code of neem contact met ons op per mail: [email protected] of bel: 020 - 225 11 75.
Heb je producten van verschillende verkooppartners besteld? Dan ontvang je meerdere pakketjes. In je account zie je door wie het geleverd wordt.
Kan ik mijn pakket afhalen?
Warenhuis V&D is alleen online te bezoeken. Je kunt daarom je bestelling niet afhalen. Het afhalen bij een afhaalpunt is op dit moment nog niet mogelijk. Alle bestellingen worden bij je afgeleverd.
Kan ik een bezorgafspraak maken?
Het maken van een bezorgafspraak is helaas nog niet mogelijk op het moment van bestellen. Op de avond voor de levering kun je zelf o.a. via de PostNL- of DHL-app de bezorgafspraak aanpassen.
Wie bezorgt mijn pakket?
De bezorging van je bestelling wordt doorgaans verzorgd door PostNL. Echter zijn er ook verkooppartners die onder eigen contract verzenden met bijvoorbeeld DHL, GLS of DPD. Zodra je pakket is verzonden ontvang je een e-mail met een Track & Trace code om je pakket te volgen.
PostNL levert ook op postbusadressen mits de pakketten niet zwaarder zijn dan 12 kilo. Retourzendingen kun je afgeven bij een nabijgelegen PostNL agentschap of andere logistieke vervoerder naar keuze. Voor meer informatie over het retour zenden van artikelen klik hier.
Mijn pakket is niet bezorgd. Wat moet ik doen?
Helaas kan het soms voorkomen dat de bezorger vertraging heeft. Check daarom eerst waar het pakket is via de Track & Trace code in de e-mail met de verzendbevestiging. Op de pagina van PostNL/DHL/DPD e.d. kun je zien waar je pakketje is. Moet het nog worden gesorteerd, is het onderweg of heeft het al de status dat je pakketje is bezorgd? Als de Track & Trace aangeeft dat je pakket al is bezorgd, en jij hebt niets ontvangen, dan is het pakket misschien bij de buren afgeleverd of bij een pakketpunt in de buurt. De bezorger hoort een briefje in jouw brievenbus achter te laten met het adres waar het pakket is afgeleverd. Hebben je buren ook niks ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice, per mail: [email protected] of bel: 020 - 225 11 75. Check eerst nog wel of de adresgegevens van de bestelling juist zijn. Als de Track & Trace aangeeft dat je bestelling nog in het sorteerproces zit, dan is de pakketbezorger nog bezig je pakket te verwerken. Bij grote drukte rondom feestdagen, grote acties of bij bijzondere weersomstandigheden kan het voorkomen dat de pakketbezorger er wat langer over doet. Soms is er sprake van een sorteerfout waardoor je pakket enkele dagen later wordt bezorgd.
Mijn bestelling is niet compleet. Wat moet ik doen?
Het kan voorkomen dat je bestelling in meerdere delen wordt bezorgd. Per levering sturen we je een e-mail met de Track & Trace code om je pakket te volgen. In je account kun je ook de status bekijken. Heb je geen account? Neem contact met ons op per mail: [email protected] of bel: 020 - 225 11 75. Of check je e-mail.
Bezorgen jullie in het buitenland?
Artikelen kunnen worden bezorgd in België en Duitsland.