Wanneer komt mijn bestelling binnen?

V&D en haar partners stellen alles in het werk om je bestelling te bezorgen binnen de tijd die is aangegeven bij het product. Lukt dat een keer niet, dan ontvang je bericht. Voor bestellingen binnen Nederland geldt: gratis bezorging vanaf 20.- (en 2.49 voor een bestelgrootte onder de 20.-).

Iets langere levertijd dan normaal
Ben je voor het eerst klant bij V&D (online) dan kan het verwerken en controleren van je gegevens zorgen voor een iets langere levertijd. Houd ook rekening met een langere levertijd als je op een Waddeneiland woont, of in geval van bijzondere weers-/verkeersomstandigheden.

Nog niet alles ontvangen?
Als je meerdere producten tegelijk bestelt, bezorgen we die liefst in één zending; dat spaart tijd en het milieu. Toch kan het gebeuren dat je meer dan één zending ontvangt. Soms zijn niet alle producten op voorraad; ook kan het zijn dat je producten bestelt, die wij via verschillende partners vanuit een ander magazijn leveren. In dat geval is er dus sprake van meer dan één zending. Als we om deze reden je bestelling boven 20.- splitsen, heeft dat geen invloed op het gratis leveren. Dat blijft zo.


Ander bezorgadres?

Tijdens het bestellen stellen we je 'standaard' adres in als bezorgadres. Natuurlijk kan je dit wijzigen, dan leveren wij het pakketje ergens anders af. Vul eenvoudig een ander adres in.


Grote producten - hoe stem ik de bezorging nader af?

Logisch dat je voor de ontvangst van grote producten, zoals tuinsets, banken of bureaus, thuis wilt zijn. Bij dit soort producten vind je als levertijd: 'op afspraak'. Onze leveringspartner neemt in dit geval contact met je op via het telefoonnummer dat je hebt opgegeven bij de bestelling. Je stemt met hen af wat het beste schikt.


Kan ik mijn zending volgen?

V&D bevestigt eerst je bestelling. Zodra je pakketje(s) worden verstuurd, krijg je daarover apart bericht via e-mail. In de meeste gevallen vind je hierin ook een Track & Trace code, zodat je de zending(en) online kunt volgen. Ontbreekt zo'n code dan is dat voor deze partner/zending niet mogelijk of van toepassing.


Mijn pakket is niet bezorgd of niet compleet

Je hebt een bestelling gedaan en een bevestiging gekregen dat je pakketje(s) onderweg zijn. Toch loopt het anders dan gepland. Wat kun je doen?

  1. De bel niet gehoord of niet thuis?
  2. Paste de bestelling niet in de brievenbus en was je onverwacht niet thuis, of heb je de bel niet gehoord? Normaal gesproken vind je dan een berichtje van de bezorger in je brievenbus. Hierop staat of het pakketje op een ander moment opnieuw wordt aangeboden, dat je het kunt ophalen bij een afhaalpunt of dat het is afgegeven bij de buren.

  3. De pakketdienst is niet langsgekomen
  4. Heb je drie werkdagen na de toegezegde leverdatum nog niets ontvangen (ook geen berichtje in de brievenbus), neem dan contact op met de onze klantenservice. Heb je een Track & Trace code, dan kun je natuurlijk ook daar bekijken waar het pakketje zich bevindt.

  5. Mijn levering is (nog) niet compleet
  6. Als je meerdere producten tegelijk bestelt, kan het gebeuren dat je deze niet allemaal in één zending ontvangt. Soms zijn niet alle producten op voorraad; ook kan het zijn dat je producten bestelt, die wij via verschillende partners vanuit een ander magazijn leveren. In dat geval is er dus sprake van meer dan één zending. Als we om deze reden je bestelling boven 20.- splitsen, heeft dat geen invloed op het gratis leveren. Dat blijft zo.

  7. Mijn zending mist artikelen die wel op de pakbon staan
  8. Of je een bestelling nu in één zending ontvangt of gesplitst, op de pakbon staat vermeld welke producten er volgens onze Partner zijn verstuurd. Mochten er producten ontbreken die wel op de pakbon staan, neem dan direct contact op met de leverancier (contactgegevens op de pakbon) of de V&D klantenservice.
Ben je om welke reden dan ook niet geheel tevreden met de afhandeling van je bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice.