is bezorging altijd gratis?

Bestellingen vanaf 20.- bezorgen we altijd gratis. Is je bestelling minder dan 20.- dan betaal 2.49 voor de bezorgkosten. Bestel je artikelen met verschillende levertijden of van verschillende verkooppartners? Dan kan het zijn dat je bestelling gesplitst wordt in twee of meer bezorgingen. Dit heeft geen invloed op de bezorgkosten.


hoe snel bezorgen jullie?

Bij elk artikel op onze site vermelden we de levertijd. Dit kun je vinden onder de winkelmand knop. Zodra we je bestelling hebben verzonden ontvang je van ons een e-mail. Bestel je meerdere artikelen met een verschillende levertijd of van verschillende verkooppartners? Dan kan het zijn dat we je bestelling splitsen, zodat je twee of meerdere pakketjes ontvangt. Je ontvangt dan per pakket een bericht zodra het verzonden is.


kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling is verstuurd ontvang je een e-mail met een Track & Trace. Zo kun je eenvoudig je bestelling volgen. Het kan zijn dat we je bestelling splitsen, zodat je twee of meerdere pakketjes ontvangt. Je ontvangt dan per pakket een Track & Trace. Heb je een groot artikel besteld met levering op afspraak? Dan neemt de verkooppartner van het artikel contact met je op om een afspraak in te plannen.


kan ik mijn pakket afhalen bij een afhaalpunt?

V&D werkt samen met verschillende verkooppartners. Je kunt daarom helaas nog geen afhaalpunt selecteren.


kan ik de bezorgafspraak wijzigen?

Wij kunnen de bezorgafspraak helaas niet meer wijzigen. Je kunt zelf o.a. via de PostNL- of DHL-app de avond voor de levering vaak nog wel de bezorgafspraak wijzigen.


grote artikelen - bezorging op afspraak

Bij grote artikelen, zoals tuinmeubelen, vind je als levertijd: 'op afspraak geleverd'. Onze verkooppartner neemt rechtstreeks contact met je op via het telefoonnummer dat je hebt opgegeven bij de bestelling. Je stemt met hen af wat het beste schikt.


mijn pakket is niet bezorgd

Helaas kan het soms voorkomen dat de bezorger vertraging heeft. Check daarom eerst waar het pakket is via de Track & Trace link in de e-mail met de verzendbevestiging. Op de pagina van PostNL/DHL/DPD e.d. kun je zien waar je pakketje is. Moet het nog worden gesorteerd, is het onderweg of heeft het al de status dat je pakketje is bezorgd?

Als de Track & Trace aangeeft dat je pakket al is bezorgd, maar jij hebt niets ontvangen, dan is het pakket waarschijnlijk bij de buren afgeleverd of bij een pakketpunt in de buurt. De bezorger hoort een briefje in jouw brievenbus achter te laten met het adres waar het pakket is afgeleverd. Hebben je buren ook niks ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Check eerst nog wel of de adresgegevens van de bestelling juist zijn.

Als de Track & Trace aangeeft dat je bestelling nog in het sorteerproces zit, dan is de pakketbezorger nog bezig je pakket te verwerken. Bij grote drukte rondom feestdagen, grote acties of bij bijzondere weersomstandigheden kan het voorkomen dat de pakketbezorger er wat langer over doet. Soms is er sprake van een sorteerfout waardoor je pakket enkele dagen later wordt bezorgd.


mijn bestelling is niet compleet

Het kan voorkomen dat je bestelling op verschillende momenten wordt bezorgd. Heb je artikelen besteld met een verschillende levertijd of van verschillende verkooppartners? Het kan zijn dat je twee of meerdere pakketjes ontvangt. Je ontvangt dan per pakket een bericht zodra het verzonden is.

Heb je toch nog een vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice.


bezorgen jullie in het buitenland?

Op dit moment is het niet mogelijk om je bestelling in het buitenland te laten bezorgen.