Bagageonline


Wie is Bagageonline? Bagageonline is een jonge onderneming die sinds 2006 is begonnen met de verkoop van reisbagage via het internet. We hebben alles in eigen beheer. Van de voorraad (ook voor onze fysieke winkels) tot het inpakken van de bestellingen en de nazorg ervan.

Door het enthousiasme en de inspanningen van het gehele Bagageonline team zijn we erin geslaagd binnen 1 jaar de grootste te zijn op het gebied van tassen en koffers op het internet.

Bagageonline is een eerlijke webshop en dit komt tot uiting in het feit dat Bagageonline het thuiswinkel waarborg is toegekend door thuiswinkel.org. Bagageonline handelt conform de richtlijnen van thuiswinkel.org. Thuiswinkel.org is de grootste overkoepelende organisatie waarbij webshops zich kunnen aansluiten indien zij aan de strenge vereisten voldoen. Deze vereisten staan garant voor een betrouwbare partner en bieden maximale zekerheid voor de consument.

Waar kan ik met mijn vragen terecht? Wij vinden je mening erg belangrijk en horen graag wat je van Bagageonline vindt en hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Aarzel niet om contact met de klantenservice via info@bagageonline.nl op te nemen als je een vraag of opmerking hebt over Bagageonline of over de producten die wij aanbieden. Wij zijn ook op werkdagen van 09.00-18.00 uur telefonisch bereikbaar via het telefoonnummer 058-2998088.


Bedrijfsgegevens

Handelsnaam: Bagageonline B.V.

Correspondentie adres:
Polluxweg 1
8938AZ Leeuwarden

Let op, het correspondentie adres is niet altijd gelijk aan het retouradres.

KvK-nummer 62138782
Btw-nummer NL 85.46.79.224.B.01


Contact

Heb je een andere vraag? Neem gerust contact op met onze klantenservice via info@bagageonline.nl, of telefonisch op nummer 058-2998088. Je kunt ons van maandag t/m zaterdag bereiken tussen 9.00 - 18.00 uur. Wij helpen je graag!
E-mail: info@bagageonline.nl


Retourneren

  • 14 dagen bedenktijd
  • Gratis retourneren

Retourneren van een Bagageonline bestelling is heel eenvoudig:


Stap 1: Bij je bestelling heb je een retourformulier ontvangen. Indien je een artikel wilt retourneren vul je op het formulier het aantal artikelen en de bijbehorende retourreden in.
Stap 2: Breng het retourpakket naar een PostNL punt bij je in de buurt voor gratis retour. Bij het PostNL punt ontvang je een inleverbewijs van het retour gestuurde pakket.
Stap 3: Zodra het pakket bij ons is aangekomen, ontvang je hierover bericht per e-mail.

Wat zijn de retourvoorwaarden?
Retour sturen is altijd gratis. Je ontvangt duidelijke retourinstructies bij je bestelling.
Mocht er onverhoopt geen retourformulier bij de bestelling zitten dan kun je het pakket kosteloos retour sturen naar het volgende antwoordnummer:

Bagageonline
Antwoordnummer 6068
8900 VC Leeuwarden


Garantie

Bekijk hier de Algemene Voorwaarden van Bagageonline.


Algemene voorwaarden

Bekijk hier de Garantie Bepalingen van Bagageonline.