Betalen

 

Hoe vraag ik een kopie factuur aan?

Je kunt in je account een factuur downloaden. Heb je geen account? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier of bel ons op: 020 - 255 11 75.

Kortingscodes

Soms is winkelen bij V&D online extra voordelig. Heb je een kortingscode dan kun je deze in je winkelmand verzilveren. Vul de code in en verreken het bedrag direct met de bestelling. Wacht niet te lang - een kortingscode heeft altijd een beperkte geldigheid. Er geldt bovendien een minimum bestelwaarde. Per persoon en per bestelling kun je slechts één kortingscode gebruiken en deze niet combineren met andere acties of kortingscodes.

Kan ik achteraf betalen?

Op vd.nl kun je achteraf betalen met Billink of Riverty.

  • Achteraf betalen met Billink

Van Billink ontvang je een handige factuur, die je vervolgens binnen 14 dagen betaalt. Billink voert altijd een kredietwaardigheidscheck uit, lukt de betaling via Billink niet, check dan hier de voorwaarden.

Heb je vragen over je factuur van Billink? Neem dan contact op met de klantenservice van Billink op telefoonnummer: 0900 - 04 000 31.

  • Achteraf betalen met Riverty

Zodra je bestelling is verzonden ontvang je per e-mail een betaaloverzicht van Riverty. Je hebt dan 14 dagen de tijd om de bestelling te betalen. Betaal je later, dan kan Riverty kosten in rekening brengen. Wil je toch iets retourneren? Laat het Riverty weten, dan pauzeren zij de betaling voor 10 dagen. Dit kun je eenvoudig via de app doen. Als je een deel van de bestelling terug stuurt ontvang je automatisch een betaalverzoek met het juiste bedrag.

Heb je vragen over de factuur of betaling via Riverty, neem dan contact op met de klantenservice van Riverty. Je kunt Riverty bereiken via: 020 - 723 02 70 of download de Riverty app. Voor meer informatie over Riverty, de voorwaarden en veel gestelde vragen, Riverty.

Welke betaalopties zijn er?

Je kunt betalen met:

  • iDEAL (gratis)
  • Bancontact/ MisterCash (gratis)
  • Billink (gratis)
  • Riverty (€0,99)
  • Mastercard (€0,99)
  • Maestro (€0,99)
  • Visa (€0,99)

iDEAL

Met iDEAL betaal je gratis, veilig en vertrouwd via je eigen bank. Tijdens het afrekenen kun je kiezen voor betalen met iDEAL. Selecteer je eigen bank en vervolgens word je direct doorgestuurd naar de website of app van je bank. Betalingen via iDEAL worden direct verwerkt.

Creditcard

V&D accepteert creditcards van zowel Mastercard en Visa. Tijdens het afrekenen vul je je creditcardnummer en de vervaldatum in en de CID/CVC-code (veelal vermeld op de achterkant van de kaart). Bij het retourneren van (een deel van) de bestelling, wordt het tegoed binnen 14 dagen teruggestort op de rekening van je creditcard.

Achteraf betalen (Billink of Riverty)

Van Billink ontvang je een handige factuur, die je vervolgens binnen 14 dagen betaalt. Billink voert altijd een kredietwaardigheidscheck uit, lukt de betaling via Billink niet, check dan hier de voorwaarden.

Heb je vragen over je factuur van Billink? Neem dan contact op met de klantenservice van Billink op telefoonnummer: 0900 - 04 000 31.

Met Riverty heb je 14 dagen om te betalen. Nadat je bestelling is verzonden, ontvang je per e-mail een betaaloverzicht. Wil je toch iets retourneren? Laat het Riverty weten via de app, dan pauzeren zij de betaling voor 10 dagen. Als je een deel van de bestelling terug stuurt ontvang je automatisch een betaalverzoek met het juiste bedrag. Heb je vragen over de factuur of betaling via Riverty, neem dan contact op met de klantenservice van Riverty via: 020 - 723 02 70 of download de Riverty app. Voor meer informatie over Riverty, de voorwaarden en veel gestelde vragen, Riverty.

 

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Ja, alle vermelde prijzen op vd.nl zijn inclusief BTW volgens het Nederlandse tarief.